Ik heb besteld, wat nu?
De medewerkers van Freedom Internet checken alle bestellingen. Zodra we zeker weten dat alles rond jouw aanvraag klopt, sturen wij je de bevestigingsmail met de knop voor machtiging van de automatische incasso. Het kan enkele dagen duren voordat je die mail ontvangt.
Ik kan het E-mandaat niet tekenen
Ik heb het e-mandaat ondertekend, wat nu?
Nu gaan we aan de slag met het leveren van jouw internetverbinding en mogelijke andere diensten. Zodra de planning bekend is, sturen we jou een e-mail met daarin de volgende zaken:
- De datum van oplevering
- Je IPv4 adres
- Je IPv6 adres
- Je contract
Wanneer kan ik mijn huidige internet abonnement opzeggen?
Op het moment dat je van ons de e-mail hebt ontvangen met je plandatum kun je bij je huidige provider opzeggen.
Wanneer krijg ik mijn hardware toegestuurd?
Tien dagen voor de oplevering van jouw verbinding, sturen wij de hardware naar je toe. We e-mailen je een Track en Trace code zodat je de zending kunt volgen.
Wanneer komt de monteur?
Uiterlijk vijf dagen voor de oplevering krijg je een uitnodiging van onze monteurspartij om een afspraak te maken met de monteur. Deze versturen zij naar het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven. Het kan ook dat onze monteurs telefonisch contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.
Kijk hier wat de monteur bij je komt doen
Ik heb Freedom Bellen besteld, wanneer krijg ik mijn inloggegevens?
Vijf dagen voor de oplevering van jouw verbinding sturen wij jou twee verschillende e-mails met daarin login gegevens voor de VoIP-omgeving.