Internet
Als deelnemer van het Digitaal Meedoen Pakket Westerkwartier krijg je een internetverbinding voor minimaal 1 jaar. Deze internetverbinding krijg je via glasvezel en heeft de maximale snelheid van 1Gb. Dat is snel genoeg om alles online te doen wat je wilt.
De prijs is € 29,- euro per maand. De internetverbinding kun je maximaal 3 jaar tegen deze prijs afnemen. Daarna gelden de standaard prijzen die je kunt vinden op onze website.
Betalen
Je betaalt het bedrag elke maand vooruit via automatische incasso. Je ontvangt daarvoor eerst een factuur. Iedereen die bij ons internet bestelt, geeft een machtiging af voor deze automatische incasso. Als het niet lukt om af te schrijven, dan nemen we contact met je op. Zoek zelf ook vooral contact met ons als er problemen zijn met de betaling. Wij vertrouwen erop dat we er samen uit komen, daarom geven we je gegevens niet door aan incassobureaus of gerechtsdeurwaarders. Ook doen we niets met een mogelijke BKR registratie.
Modem
De huur van het modem is voor deelnemers van het Digitaal Meedoen Pakket Westerkwartier inbegrepen in de prijs. Na 3 jaar betaal je 2 euro huur per maand. Je kunt er ook voor kiezen om je eigen modem te gebruiken.
Verantwoordelijkheid
Freedom is verantwoordelijk voor het internetsignaal via de glasvezel tot aan de modem. Jij als gebruiker bent verantwoordelijk voor alle apparatuur en het thuisnetwerk. Als je het modem van Freedom huurt, dan moet je hier voorzichtig mee omgaan. Zodra je opzegt of de modem niet gebruikt, moet de modem direct weer terug naar Freedom. Als het modem kapot of kwijt is, dan kost dat 150 euro.
WiFi
Voor het Wifi signaal is Freedom niet verantwoordelijk. Het verschilt van huishouden tot huishouden hoe sterk het Wifi signaal is. Wel kan de helpdesk van Freedom je helpen met het verbeteren van het Wifi signaal. We hebben hier ook handleidingen voor geschreven. We raden je altijd aan zoveel mogelijk via een kabel aan te sluiten. De verbinding via de internetkabel is altijd stabieler dan via Wifi.
Problemen en hulp
Als er iets mis is met de internetverbinding, kijk dan eerst op onze storingspagina. Daarna kun je ons bellen of een mailtje sturen. Onze contactgegevens vindt je op onze website. Voor meer hulp en uitleg hebben we handleidingen voor je geschreven die je kunt vinden onze website. Ook kun je terecht op onze community waar andere Freedom klanten je graag helpen.
Verhuizen of overlijden
Vertel het ons ruim op tijd als je gaat verhuizen. Dan onderzoeken we samen met jou of we de verbinding mee kunnen verhuizen. Vergeet niet te vermelden dat je deelneemt aan het Digitaal Meedoen Pakket Westerkwartier. Als we vernemen dat iemand is overleden, dan kan de verbinding direct worden opgezegd.
Bellen en TV
Wil je andere diensten van ons afnemen zoals vaste telefonie of tv van CANAL+? Dat kan. De prijzen en voorwaarden staan op onze website. Deze diensten zijn direct maandelijks op te zeggen. Je kunt je huidige telefoonnummer naar ons meenemen.
Opzeggen
Na het eerste jaar kun je maandelijks opzeggen. Je kunt opzeggen door ons te bellen of ons te mailen. Als je eenmaal hebt opgezegd, dan kun je niet nog een keer deelnemen aan het Digitaal Meedoen Pakket Westerkwartier.
Overstappen
Zit je al langer dan een jaar bij je huidige provider? Dan kun je naar ons overstappen. Hiervoor kun je de overstapservice gebruiken. Wij en de meeste andere providers zijn aangesloten bij de overstapservice van COIN. Wil je bij ons weg? Na een jaar kun je met diezelfde overstapservice overstappen naar een ander provider.
Monteur
Als je bij ons bestelt, dan komt een monteur langs om de verbinding aan te sluiten. Deze service zit voor deelnemers van het Digitaal Meedoen Pakket Westerkwartier in de prijs inbegrepen. De afspraak met de monteur plan je zelf in. De monteur kan meerwerk verrichten tegen betaling.
Hiernaast gelden onze algemene voorwaarden. Die kun je vinden op onze website. Deze speciale voorwaarden hebben voor deelnemers het Digitaal Meedoen Pakket Westerkwartier voorrang op onze algemene voorwaarden.