Naar de inhoud Naar het menu

Storingen

Hieronder zie je de actuele en opgeloste storingen. Wil je deze liever bijhouden in je RSS-lezer? Gebruik dan de storingen RSS-feed.

Opgeloste meldingen

25 februari 2021 20.00 Verstoring internet in Apeldoorn

Door een geraakte glasvezel kan het zijn dat de internetverbinding in postcode gebied 7323 niet werkt.

De netwerkbeheerder is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Update 26-02 13.45: De glasvezel is hersteld. De verbindingen horen weer te werken. Mogelijk moet de modem een herstart krijgen mocht de verbinding nog niet werken.

25 februari 2021 09.17: MIJN omgeving en postcode check tijdelijk niet beschikbaar

Onderdelen van de MIJN Freedom omgeving en de postcode check zijn door een verstoring tijdelijk niet beschikbaar.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Update 10:10: De verstoring is verholpen

3 februari 2021 23.45 Verstoring telefonie

In verband met een verstoring is het op dit moment niet mogelijk om gebeld te worden. Uitgaande gesprekken zijn wel mogelijk.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Update 04-02 01.04: De verstoring is verholpen. Het is weer mogelijk om gebeld te worden.

3 februari 2021 10.40: Mogelijke verstoring TV App Canal Digitaal bij Samsung en LG televisies

Op dit moment is er een mogelijke verstoring bij het tv kijken via de Canal Digitaal App op Samsung en LG televisies. Mogelijk krijg je de fout C004 in beeld.

Canal Digitaal is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Update 14.06:  Canal Digitaal heeft de oorzaak gevonden en de verstoring verholpen.

2 februari 2021 18.45: Spoedonderhoud MIJN Freedom en e-mail.

In verband met spoedonderhoud kan het zijn dat de MIJN Freedom omgeving vanavond van 23.00 tot 00.00 onbereikbaar is. Ook is het mogelijk dat e-mails vertraagd aankomen of niet verzonden kunnen worden.

Binnenkomende mailtjes zullen met vertraging worden afgeleverd. Bij het verzenden van berichten kan het zijn dat er een foutmelding wordt weergeven, probeer het verzenden dan later nog eens.

Update 23.56: De werkzaamheden zijn afgerond, de MIJN Freedom omgeving is weer beschikbaar en e-mail werkt weer. Wel kunnen bepaalde mailtjes die verzonden zijn tijdens het onderhoud met een beetje vertraging ontvangen worden. Dit lost zich vanzelf op in de komende uren.

31 januari 09.36 Verstoring opslag van 1 van de mailservers

Een van de mailservers heeft een verstoring met de opslag, het is daarmee niet mogelijk om mailtjes te verplaatsen van mappen of concepten op te slaan.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Update 31-01 10.25: De verstoring is verholpen.

27 januari 13.40: Mogelijke verstoring bij het kijken van televisie

Op dit moment is er een mogelijke verstoring in het televisiesignaal van Canal Digitaal. Dit geldt voor zowel live televisie kijken als het gebruik van de Canal Digitaal app. De beeldkwaliteit is hierdoor verminderd.

Canal Digitaal is op de hoogte en werk aan een oplossing.

Update 28-01 09.50: Canal digitaal heeft het probleem kunnen vinden en heeft dit opgelost.

26 januari 17.55: Problemen met verschillende zenders bij Canal Digitaal

In verband met een storing zijn de zenders TV Oranje (311); SchlagerTV( 313); (18+) Penthouse Gold (600) niet te bekijken.

Canal Digitaal is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Update 18.10: Problemen zijn weggenomen

22 januari 08.30: gedeeltelijke verstoring e-mail

Update 09.40 Voor sommige van onze gebruikers was er verstoring op de e-mail. Onze technici hebben het probleem gevonden en de verstoring opgelost.

19 januari 20.00: Mogelijke verstoring e-mail

Voor sommige van onze gebruikers is er momenteel een verstoring op de e-mail.

Onze technici zijn hiervan op de hoogte en er wordt gewerkt aan een oplossing.

Update 21.55: Het probleem is gevonden en opgelost.

Aankomend weekend 16 en 17 januari onderhoud aan onze orderstraat.

Vanwege onderhoud aan onze systemen is het in het weekend van 16 en 17 januari op bepaalde momenten niet mogelijk om een bestelling te plaatsen.

Ook kunnen er bepaalde zaken in de Mijn omgeving, zoals het activeren van F-secure en rDNS niet werken.

Probeer het op later moment nogmaals. Excuses voor het ongemak.

Update 17-01 18.26: De werkzaamheden zijn afgerond.

Spoedonderhoud website in de nacht van 12 op 13 januari om 01.00

Vanwege spoedonderhoud is het niet mogelijk om in de nacht van 12 op 13 januari tussen 01.00 en 02.00 een bestelling te plaatsen.

Ook kunnen er bepaalde zaken in de MIJN omgeving, zoals F-secure en rDNS niet werken. Excuses voor het ongemak.

Update 13-01 01:57: Onderhoud loopt iets uit, vanaf de ochtend zal het inleggen van orders weer snel doorlopen.

Update 13-01 02.43: Bestellingen kunnen weer gedaan worden en de MIJN omgeving is ook weer geheel beschikbaar.

Onderbreking internetverbindingen in de nacht van 6 op 7 januari om 00.30

In verband met het uitbreiden van de capaciteit van het netwerk zullen in de nacht van woensdag 6 januari op donderdag 7 januari om 00.30 alle verbindingen via het WBA netwerk kortstondig onderbroken worden.

Al met al zullen de werkzaamheden ongeveer 30 minuten duren. De daadwerkelijke onderbreking zou korter moeten zijn.

Update 06-01 20.57:  In verband met onvoorziene omstandigheden kan het voor vanavond aangekondigde onderhoud niet door gaan. Het onderhoud zal op een later tijdstip opnieuw worden ingepland.

Update 07-01 16.12: De werkzaamheden zijn voor vanavond ingepland. In de nacht van 7 op 8 januari om 00.30.

30 december 14.50: Problemen met de zender Stingray DJazz (314)

In verband met een storing is zender Stingray DJazz (314) op dit moment niet te bekijken.

Canal Digitaal is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Storing 23 december: Verstoring in het netwerk 15:38

In verband met een verstoring in het netwerk is het mogelijk dat er op dit moment geen internetverbinding mogelijk is. Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Update 17:01:  Het netwerk is al weer netjes werkend, maar het onderzoek naar de grondoorzaak is nog bezig. Tot dat dit gevonden is kan het zijn dat er nog problemen voorkomen dus laten we de melding nog even op de website staan.

Update 18:14: Het probleem is gevonden en opgelost.

Update storing 14 december: Pauzeren van Live TV

Pauzeren van live TV gaat vaak niet  goed. Het kan zijn dat je terugspringt naar het begin van de buffer in plaatst van het punt waar je gepauzeerd hebt.

Canal Digitaal is hiervan op de hoogte en werkt hard aan een oplossing.

Update 28 december 13:40

Canal Digitaal is nog bezig met het werken aan een oplossing voor dit probleem.

Update 8 Januari 12:21

Canal Digitaal heeft een mogelijke oplossing gevonden voor het probleem met pauzeren van live TV. Op woensdag 13 januari wordt er een update uitgerold tussen 13:00-15:00. Een herstart is hierna nodig om de update op te halen. Op donderdag 14 januari worden alle ontvangers automagisch herstart om er zeker van te zijn dat ze de update hebben gekregen. Dit zal gebeuren tussen 04:00-04:30.

Update 14 januari 14:22

Door de update is het probleem opgelost.

16 december: Mogelijk lagere internetsnelheid in de avond

Freedom groeit en loopt daardoor eerder dan verwacht tegen de grenzen van de huidige bandbreedte op. Dit kan resulteren in een wat lagere internetsnelheid in de avond.

Wij hebben extra capaciteit klaar staan, maar zijn voor het opschakelen afhankelijk van derde partijen. Het heeft onze hoogste prioriteit om dit op te lossen.

We verwachten binnen enkele dagen een oplossing.

Update 30-12 13.30: De extra capaciteit is aangesloten, op dit moment wordt er nog wel gewerkt aan de verdeling. Hierdoor kan het voorkomen dat in de avonduren de verbinding even wordt verbroken.

Update 11-01 10.35: Het onderhoud van afgelopen week donderdag is succesvol afgerond, na verschillende dagen monitoren zijn de problemen verholpen.

16 december: Pauzeren Live televisie

Door een verstoring bij Canal Digitaal kan het gebeuren dat bij het pauzeren van Live TV en het daarna resumeren van de uitzending, dat deze niet verder gaat op het verwachte tijdstip.

Dit is in onderzoek bij Canal Digitaal.

Update 17-12 15.45: Canal Digitaal heeft gevonden dat dit probleem hetzelfde achterliggende probleem is zoals ook al eerder vermeld in de storing van 14 december.
Deze melding wordt daarmee gesloten en verdere updates zullen worden geplaatst in de andere melding van 14 december.

15 december: France 24 geeft wel beeld maar geen geluid

Door een verstoring bij Canal Digitaal heeft zender 203 France 24 English wel beeld maar geen geluid. Op de app werkt de zender op dit moment helemaal niet.

Canal Digitaal is hiervan op de hoogte en werkt hard aan een oplossing.

14 december: Amino TV-ontvanger kan vastlopen, herstarten en geeft verstoring bij het TV kijken.

Op dit moment ervaart Canal Digitaal een storing met alle televisie-ontvangers van het merk Amino. De oorzaak is mogelijk een update die vorige week is uitgevoerd.

De Amino (tv-ontvanger) kan soms vastlopen of niet reageren op de afstandsbediening. Ook gaat de Amino verder met het afspelen van een ander programma nadat LiveTV is gepauzeerd. Heb je hier ook last van, haal dan de tv ontvanger +- 30 seconden van de stroom af.

Canal Digitaal is hiervan op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Update 15 decenber 14:00

Er zijn op dit moment 3 verschillende verstoringen:

1. De televisie ontvanger reageert niet op de afstandsbediening.

Hier lijkt een herstart van de ontvanger het probleem voor op te lossen. Dit wordt wel verder onderzocht door Canal Digitaal.

2. De televisie ontvanger kan spontaan opnieuw opstarten.

Hier is nog geen oplossing of workaround voor gevonden. Dit wordt nog onderzocht door Canal Digitaal

3. Pauzeren van live TV gaat niet altijd goed, vaak wordt er vervolgens doorgespeeld op een andere zender.

Hier is nog geen oplossing of workaround voor gevonden. Dit wordt nog onderzocht door Canal Digitaal

Update 16-12 23:05: Canal Digitaal heeft voor de spontaan opnieuw opstartende en vastlopende (niet reageren op de afstandsbediening) ontvangers mogelijke oplossingen gevonden. Deze worden getest en vervolgens uitgerold. Hierbij kan nog een herstart van de ontvanger nodig zijn. De ontvanger zal dit uit zichzelf doen.
Voor de problemen bij het pauzeren van Live TV wordt nog gezocht naar een oplossing.

Update 17-12 15.55: Voor problemen 1 en 2 zijn inmiddels oplossingen uitgerold. De TV ontvanger kan herstart worden om deze op te halen. Als de herstart niet handmatig wordt gedaan zal deze vannacht automagisch gaan.

Update 18-12 13:00: Voor problemen 1 en 2 heeft Canal Digitaal de storing afgemeld. De ontvangers zijn op afstand gereboot. Je kunt dit controleren door de volgende stappen te doorlopen. Ga naar Menu --> Meer --> Systeeminfo --> Systeeminformatie. Bij het veld "datum" zou je 20201216 moeten zien staan. Is dit niet het geval, haal dan de ontvanger +- 30 secondes van de stroom af. Merk je nog steeds dezelfde problemen, zet dan de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

Update 21-12 11:11: De oplossing voor problemen 1 en 2 hebben het gewenste resultaat. Storing 3 bestaat echter nog steeds.

Om het overzicht te behouden sluiten we deze storingsmelding en starten we een aparte voor storing 3.

13 december: Postcodecheck

In verband met een verstoring aan onze postcodecheck kan het zijn dat je op dit moment hinder ondervindt tijdens het controleren van de beschikbaarheid.

We zijn op de hoogte van het probleem en werken aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

08 december - Hogere latency en mogelijk packetloss

In verband met drukte op het netwerk kan er op de piektijden wat hogere latency en mogelijk packetloss worden gemerkt.

We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Excuses voor het eventuele ongemak.

3 december 2020: Wegens DDOS aanval zijn onze DNS servers slecht bereikbaar, dit heeft ook invloed op de postcodecheck

Wegens een DDOS aanval zijn onze DNS servers momenteel slecht bereikbaar, ook kan het langer duren voor een datasessie opgebouwd wordt. Deze verstoring heeft mogelijk ook een invloed op de postcodecheck op www.freedom.nl. Probeer het a.u.b later nog een keer als je daar een foutmelding krijgt. Onze beheerders zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

3 december 2020: Spoedonderhoud Website

Vanwege spoedonderhoud is het niet mogelijk om vandaag 3 december tussen 14.30 en 15.00 een bestelling te plaatsen.

Ook kunnen er problemen zijn in de MIJN omgeving. Excuses voor het ongemak.

Update 15.00: Het onderhoud duurt langer dan verwacht. Verwacht is dat we om 16.00 klaar zijn.

02 december 2020: Verstoring bij verzenden van e-mail

Onze SMTP servers hebben wat problemen, in en uitkomend mailverkeer heeft wat vertraging.

We zijn hiervan op de hoogte en zijn er mee bezig om dit op te lossen.

Update: Het probleem is gevonden, de oplossing wordt nu op de servers gezet

Update 2:  Het probleem is verholpen, wel zal het nog even duren voordat alle vertraagde mail afgeleverd is.

Update 3: De oplossing heeft helaas niet alle problemen weggenomen, er wordt verder gezocht naar een oplossing.

Update 4: De problemen zijn nu weggenomen.

30 november & 1 december 2020: Wegens DDOS aanval zijn onze DNS servers slecht bereikbaar, dit heeft ook invloed op de postcode check

Wegens een DDOS aanval zijn onze DNS servers momenteel slecht bereikbaar, ook kan het langer duren voor een datasessie opgebouwd wordt.

Deze verstoring heeft ook invloed op de postcode checker op www.freedom.nl. Probeer het aub later nog een keer als je daar een foutmelding krijgt.

Onze beheerders zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

DoT en DoH werken niet, de namen zijn op dit moment niet bereikbaar.

Update: Tijdelijk kunnen de volgende DNS servers gebruikt worden: 87.251.42.45, 2001:7b8:650:1::44, 2001:7b8:650:1::45

Het aanpassen van de DNS servers in de FRITZ!Box kan op deze manier gedaan worden.

Update 1 december: Het is niet verstandig het modem te herstarten, mogelijk dat de verbinding zich op dit moment niet hersteld.

30 november 2020: Postcode check geeft foutmelding op de website.

Op dit moment is het niet mogelijk om een postcode check te doen op de website.

Je krijgt nu een melding op onze hoofdpagina te zien i.p.v. deze check.

We zijn er van op de hoogte en zijn het aan het fixen.

29 november: Mail filters

Vanaf ongeveer 15.00 uur hebben de mailfilters niet gewerkt. Ontvangen mailtjes zijn afgeleverd in de inbox.
Beheerders hebben het probleem gevonden en opgelost.

27 november 2020: Door defecte hardware is freedom.nl enige tijd onbereikbaar geweest.

Door defecte hardware is freedom.nl enige tijd onbereikbaar geweest. De oorzaak is inmiddels gevonden. Er kunnen nog korte onderbrekingen plaats vinden terwijl we bezig zijn de oorzaak weg te nemen.

12 November 2020: Aanmaken van mailboxen in de MIJN omgeving

Vanwege een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om mailboxen op eigen domein in de MIJN omgeving aan te maken.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

12 november 2020: DNS editor

Vanwege een technische storing is de DNS editor in mijn.freedom.nl op dit moment niet beschikbaar, onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

30 oktober 2020: Postocde check

Onze postcode check, voor glasvezel adressen, heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

24 oktober 2020: Netwerk storing (IPv6)

Gedeeltelijke verstoring internet (IPv6), bij het opbouwen van een nieuwe internet verbinding wordt er geen nieuw IPv6 adres uitgedeeld. Internet blijft wel werken op IPv4. Onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

20 oktober 2020: Netwerk storing

Er is op dit moment een verstoring in het Freedom netwerk, we zijn hard bezig met een oplossing. We houden u op de hoogte.

Update: De verstoring is gevonden, klanten zijn omstreeks 12:56 weer online gekomen.

Internet Storing in Deventer

Er is op dit moment een storing met de internetverbindingen in Deventer. Andere diensten, die over de internetverbinding lopen zoals telefonie en televisie, zullen ook niet werken.

We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Update: Storing zou verholpen moeten zijn, mocht de internetverbinding nog niet doen dan graag het modem van de stroom afhalen en na 1 minuut opnieuw op de stroom zetten.

MIJNfreedom tijdelijk niet bereikbaar, mogelijk ook problemen met e-mail

MIJNfreedom is tijdelijk niet bereikbaar. Ook kan het zijn dat inlogpogingen bij het ontvangen en verzenden van e-mails zorgt voor een foutmelding.

Team Freedom zoekt het uit en zorgt ervoor dat beide diensten weer zo snel mogelijk te gebruiken zijn.

6 oktober 2020: Televisieontvanger geeft melding "Unable to get firmware".

UPDATE 2: Het probleem is opgelost. Mogelijk moet je toch (na nader onderzoek) je tv-ontvanger even opnieuw opstarten. Maar daarna zou hij het moeten gaan doen.


UPDATE: We hebben naar verwachting het lek gevonden en in de loop van de middag zouden de televisieontvangers die de melding geven het moeten gaan doen. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.


Oud bericht:

Het kan zijn dat je op de televisieontvanger (Amino) de volgende melding krijgt: "Unable to get firmware".

Deze melding is bij ons bekend en we zijn er mee aan de slag. Heb je een oplossing gevonden of wil je hier over meepraten. Ga dan naar onze community en praat mee.

Op dit moment hebben we hier nog geen oplossing of workaround voor.

28 september 2020: Internet storing over het netwerk van Cambrium

Op dit moment zijn er problemen met internetverbindingen over het Cambrium netwerk. Technici zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak

25 september 2020: Gepland onderhoud

In de nacht van 25 op 26 september tussen 23:00 en 6:00 is de orderstraat gesloten, er is gepland onderhoud aangekondigd door KPN Wholesale.

Bestellen van een internetverbinding van Freedom Internet is dus tijdelijk niet mogelijk.

25 september 2020: Storing MIJNFreedom omgeving

Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op de MIJNFreedom omgeving. Je krijgt een foutmelding wanneer je wilt inloggen.

We zijn er van op de hoogte en er mee aan het werk om het op te lossen.

24 september 2020: Storing met het importeren van E-mails

Gebruikers die via mijn.freedom proberen een mailbox van een andere provider te importeren naar hun freedom.nl mailbox of eigen domein mailbox ondervinden op dit moment problemen.

We zien hier van op de hoogte en zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem.

24 september 2020: Canal Digitaal account aanmaken/wijzigen in mijn.freedom

Gebruikers die in mijn.freedom proberen voor Canal Ditigal TV een account voor de app aan te maken of aan te passen kunnen momenteel problemen ondervinden.

We zijn er van op de hoogte en zijn er druk mee bezig om het op te lossen.

11 september 2020: Verstoring Mijn Freedom omgeving en bestel omgeving

Er kunnen problemen zijn bij het inloggen op de mijn.freedom.nl omgeving. Het inloggen kan mislukken of erg lang duren.
Het bestellen van een Freedom verbinding is op dit moment ook niet mogelijk. Wil je een verbinding bij Freedom? Probeer het dan later nog eens als deze storing is opgelost.
We zijn er mee bezig!

11 september 2020: Verzenden van e-mail

Er is een verstoring bij het verzenden en ontvangen van e-mail via webmail en de Freedom servers.

Bij het verzenden en ontvangen van mail kan er vertraging optreden. Ook kan het zijn dat mail niet wordt verzonden of dat je problemen hebt met het ophalen van de e-mail.

We zijn het aan het oplossen!

Edit: Het kan ook zijn dat je mail meerdere malen binnen krijgt. Door de storing zijn de mail verbindingen vroegtijdig afgebroken, waardoor clients en providers het nog een keer geprobeerd hebben te versturen.

9 september 2020: Postcode check

Onze postcode check, voor glasvezel adressen, heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

DNS-server is momenteel minder bereikbaar

De DNS van Freedom is momenteel minder bereikbaar. De beheerders zijn aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.  

2 september 2020: postcode check

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

Freedom niet bereikbaar ivm verhuizing

Maandag 31 augustus verhuizen we Freedom naar een nieuw adres. Wij zijn daarom vandaag niet bereikbaar. Heb je een vraag, kijk dan eerst op de helpdeskpagina’s. Staat je vraag er niet bij, stuur dan een mail naar helpdesk@freedomnet.nl. Vanaf dinsdag 1 september is de helpdesk weer open.

27 augustus 2020: Verstoring TV kijken via Canaal Digitaal

In verband met een storing in het netwerk zijn er op dit momen problemen met de streams van Canal Digitaal. Dit betreft zowel de TV ontvangers als de TV App.

We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

27 augustus 2020: postcode check

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

26 augustus 2020: Verminderde bereikbaarheid Freedom DNS en website door DDOS

Een DDOS aanval op een van onze DNS servers zorgde voor verminderde bereikbaarheid van onze website en vertraging in het netwerk. De aanval lijkt te zijn afgenomen en de technische helden bij Bit werken hard om alles weer soepel te laten lopen.

26 augustus 2020: postcode check

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

25 augustus: Uitgaande e-mail storing

Bij een deel van onze gebruikers is het uitsturen van e-mail ernstig vertraagd.

Onze beheerders zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen.

12 augustus 2020: postcode check

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

Postcodecheck voor adressen waar glasvezel beschikbaar is geeft "niet beschikbaar" of een foutmelding.

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven voor adressen waar glasvezel beschikbaar is. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

10 augustus: Webmail problemen

De webmail van Freedom op https://webmail.freedom.nl geeft op dit moment soms problemen.

We zijn er mee bezig om hem weer stabiel te krijgen!

Update: Opgelost.

4 augustus 2020: Internet storing

Het opzetten van nieuwe internverbindingen is momenteel niet mogelijk. Na een herstart van je modem kan de verbinding niet tot stand komen. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer een verbinding kunt maken. Even geduld alstublieft.

4 augustus 2020: postcode check

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

30 juli 2020: Uitzending Gemist op Canvas

Sinds afgelopen maandag (27 juli) worden de programma's van Canvas niet meer vrijgegeven voor Uitzending Gemist. Canal Digitaal is met haar leveranciers bezig dit op te lossen en ze verwachten dat dit vanaf 1 augustus hersteld te hebben.

De Uitzending Gemist programma's tussen 27 juli en 31 juli kunnen niet meer hersteld worden.

Excuses voor het ongemak.

29 juli 2020: Online afspraak monteur inplannen

Tijdelijk is het niet mogelijk om online een monteur in te plannen.

De storing is bekend en aangemeld.

Telefonische bereikbaarheid suboptimaal

Na het uitsturen van Nieuwsbrief 12 krijgen we lekker veel vragen over internet, tv en bellen. Met ons kleine team kunnen we alle vragen het snelst beantwoorden per mail. We vragen jullie eerst te kijken op de helpdeskpagina's en pas daarna een mail te sturen naar helpdesk@freedomnet.nl. Daardoor zijn we tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar. We willen iedereen goed antwoord geven en breiden ons team uit. Dank voor jullie begrip en geduld.  

6 juli 2020: MIJNfreedom tijdelijk niet bereikbaar

MIJNfreedom is tijdelijk niet bereikbaar. Team Freedom zoekt het uit en zorgt ervoor dat MIJNfreedom zo snel mogelijk weer bereikbaar is.

1 juli 2020: postcode check

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

18 juni 2020: postcodecheck

Onze postcode check heeft het tijdelijk begeven. Team Freedom zoekt het uit en zorgt dat je zo snel mogelijk weer kan checken welke verbinding voor jou beschikbaar is. Even geduld alstublieft.

3 juni 2020: Postcodecheck

In verband met een verstoring aan onze postcodecheck kan het zijn dat je op dit moment hinder ondervindt tijdens het controleren van de beschikbaarheid.

We zijn op de hoogte van het probleem en werken aan een oplossing, eventuele updates zullen op deze pagina vermeld worden net als de afmelding van deze verstoring.

Onze excuses voor het ongemak.