Factuur
Begintijd: vrijdag 24 januari 2025 08.00
Eindtijd: dinsdag 28 januari 2025 10.00
In verband met een storing zijn er mogelijk verkeerde facturen opgemaakt voor jaarbetalingen.
De administratieve afdeling is op de hoogte en werkt hard aan een oplossing.
Geplaatst op: vrijdag 24 januari 2025 11.12
Laatst gewijzigd op: dinsdag 28 januari 2025 10.39
Mijn Freedom omgeving
Begintijd: donderdag 23 januari 2025 11.20
Eindtijd: donderdag 23 januari 2025 12.00
In verband met een storing kan het zijn dat de MIJN Freedom omgeving verminderd bereikbaar is.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: donderdag 23 januari 2025 11.24
Laatst gewijzigd op: vrijdag 24 januari 2025 11.09
Internetverbindingen KPNNetwerkNL omgeving Dronten via Fiber Operator
Begintijd: dinsdag 21 januari 2025 13.41
Eindtijd: dinsdag 21 januari 2025 16.58
In verband met een storing op het glasvezel netwerk van KPNNetwerkNL in de omgeving van Dronten met belichting via Fiber Operator is het mogelijk dat de internetverbinding niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Update 17.59: De storing is verholpen.
Geplaatst op: dinsdag 21 januari 2025 14.12
Laatst gewijzigd op: dinsdag 21 januari 2025 17.59
Internetverbindingen E-Fiber netwerk & ODF netwerk omgeving Castricum; Uitgeest; Beverwijk & Heemskerk
Begintijd: vrijdag 17 januari 2025 11.40
Eindtijd: vrijdag 17 januari 2025 18.10
In verband met een storing op het glasvezel netwerk van E-Fiber in de omgeving van Castricum & Uitgeest en het glasvezel netwerk van ODF in de omgeving van Beverwijk & Heemskerk met belichting via Fiber Operator is het mogelijk dat de internetverbinding niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Update 21.25: De storing lijkt verholpen. De meeste verbindingen zijn weer online.
Geplaatst op: vrijdag 17 januari 2025 11.53
Laatst gewijzigd op: vrijdag 17 januari 2025 21.25
Verstoring helpdesk telefoon
Begintijd: woensdag 8 januari 2025 10.00
Eindtijd: woensdag 8 januari 2025 10.30
Op dit moment vindt er een storing plaats op onze telefoonlijnen.
Hierdoor zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: woensdag 8 januari 2025 10.26
Laatst gewijzigd op: woensdag 8 januari 2025 10.30
Internetverbindingen E-Fiber netwerk omgeving Sittard
Begintijd: zaterdag 14 december 2024 02.54
Eindtijd: zaterdag 14 december 2024 11.38
In verband met een storing op het glasvezel netwerk van E-Fiber in de omgeving Sittard met belichting via Fiber Operator is het mogelijk dat de internetverbinding niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: zaterdag 14 december 2024 06.28
Laatst gewijzigd op: woensdag 18 december 2024 11.01
Internetverbindingen KPNNetwerkNL netwerk omgeving Leeuwarden
Begintijd: donderdag 12 december 2024 20.31
Eindtijd: vrijdag 13 december 2024 14.00
In verband met een storing op het glasvezel netwerk van KPNNetwerkNL in de omgeving Leeuwarden met belichting via Fiber Operator is het mogelijk dat de internetverbinding niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
update 13 december 2024: Er is vervangende hardware nodig om de storing op te lossen, die is onderweg
update 13 december 2024 14.00uur: Hardware is vervangen en de verbindingen komen weer online
Geplaatst op: donderdag 12 december 2024 20.51
Laatst gewijzigd op: vrijdag 13 december 2024 14.05
Internetverbindingen KPNNetwerkNL netwerk omgeving Enschede
Begintijd: dinsdag 10 december 2024 13.06
Eindtijd: dinsdag 10 december 2024 14.12
In verband met een storing op het glasvezel netwerk van KPNNetwerkNL in de omgeving Enschede met belichting via Fiber Operator is het mogelijk dat de internetverbinding niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Update 12 december 2024 11.18: Verstoring is opgelost.
Geplaatst op: dinsdag 10 december 2024 13.16
Laatst gewijzigd op: donderdag 12 december 2024 11.18
Wachtwoord CANAL+ App aanmaken en aanpassen
Begintijd: maandag 9 december 2024 12.00
Eindtijd: vrijdag 20 december 2024 11.11
In verband met een storing is het niet mogelijk om het wachtwoord van de CANAL+ App aan te maken of aan te passen. Ook kan je op dit moment geen zenderpakket wijzigen.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: dinsdag 10 december 2024 13.29
Laatst gewijzigd op: vrijdag 20 december 2024 11.16
Postcodechecks
Begintijd: zaterdag 7 december 2024 11.20
Eindtijd: zaterdag 7 december 2024 12.00
In verband met een storing geeft de postcodecheck geen of onvolledige resultaten. Probeer het later of anders morgen nog een keertje.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: zaterdag 7 december 2024 11.52
Laatst gewijzigd op: zaterdag 7 december 2024 12.03
Telefonie
Begintijd: vrijdag 6 december 2024 11.30
Eindtijd: vrijdag 6 december 2024 11.54
In verband met een storing kan het zijn dat de telefonie niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: vrijdag 6 december 2024 11.56
Laatst gewijzigd op: vrijdag 6 december 2024 12.06
Verstoring helpdesk telefoon
Begintijd: vrijdag 6 december 2024 11.00
Eindtijd: vrijdag 6 december 2024 18.00
Op dit moment vindt er een storing plaats op onze telefoonlijnen.
Hierdoor kan het voorkomen dat de gesprekken stotteren of de medewerker slecht verstaanbaar is
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: vrijdag 6 december 2024 11.53
Laatst gewijzigd op: vrijdag 6 december 2024 18.14
Storing internetverbindingen Fiber Crew netwerk
Begintijd: woensdag 27 november 2024 13.27
Eindtijd: donderdag 28 november 2024 18.42
In verband met een storing op het glasvezel netwerk van Fiber Crew is het mogelijk dat de internetverbinding niet werkt.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
update 27 november 2024 14.07u: De verbindingen komen weer online, dat kan in de regio Soest wat langer duren ivm een stroomstoring.
update 27 november 2024 16.24u: Zowel in regio Soest als Amersfoort zijn er nog internetverbindingen die niet werken ivm stroomstoring, daar is de netbeheerder mee bezig.
update 28 november 2024 10.12u: Er zijn monteurs onderweg voor verder onderzoek
Update 28 november 2024 13.20: De storing lijkt verholpen te zijn, we zijn nog actief aan het monitoren.
Update 28 november 2024 18.42: Wij zien de meeste verbindingen weer online en geen nieuwe uitval, als je verbinding het nu nog niet doet graag ONT en/of modem herstarten.
Geplaatst op: woensdag 27 november 2024 13.48
Laatst gewijzigd op: donderdag 28 november 2024 18.42
Wachtwoord CANAL+ App aanmaken en aanpassen
Begintijd: donderdag 21 november 2024 14.00
Eindtijd: woensdag 27 november 2024 11.11
In verband met een storing is het niet mogelijk om het wachtwoord van de CANAL+ App aan te maken of aan te passen. Ook kan je op dit moment geen zenderpakket wijzigen of televisie aanvragen.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Update 25-11-2024 15.30: Het is weer mogelijk om het wachtwoord van de CANAL+ App aan te maken en of aan te passen. Er kan echter nog geen zenderpakket gewijzigd worden of televisie aangevraagd worden.
Geplaatst op: vrijdag 22 november 2024 10.45
Laatst gewijzigd op: woensdag 27 november 2024 11.43
Webmail en Mijn Freedom omgeving
Begintijd: dinsdag 12 november 2024 23.00
Eindtijd: dinsdag 12 november 2024 00.00
In verband met onderhoud kan het zijn dat de webmail en de MIJN Freedom omgeving verminderd bereikbaar zijn.
Technici werken hard om het onderhoud zo kort mogelijk te laten duren.
Geplaatst op: dinsdag 12 november 2024 23.27
Laatst gewijzigd op: donderdag 9 januari 2025 11.08
Telefonie
Begintijd: dinsdag 12 november 2024 21.35
Eindtijd: dinsdag 12 november 2024 22.42
In verband met een storing kan het zijn dat de telefonie niet werkt. Ook is voip.freedom.nl niet bereikbaar.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Geplaatst op: dinsdag 12 november 2024 21.51
Laatst gewijzigd op: dinsdag 12 november 2024 22.42