Naar de inhoud Naar het menu

Providermonitor Consumentenbond

nieuws/cb-small.png

Freedom wil natuurlijk dolgraag meedingen naar de titel 'beste provider’ van de consumentenbond.
Dit kan, iedere maand vraag de consumentenbond zo’n 10.000 consumenten een enquête in te vullen over hun huidige provider. Om meegenomen te kunnen worden als provider in deze providermonitor dient er wel een minimaal aantal panelleden te zijn met internet van Freedom.

Ben je blij met Freedom Internet, dan kan je ons helpen door je aan te melden als panellid bij de providermonitor.

Wat kan je verwachten als panellid providermonitor bij de consumentenbond:

  • De consumentenbond zal je maandelijks een lijst sturen met enkele vragen m.b.t. eventuele problemen en storingen
  • Ieder kwartaal zullen ze je tevredenheid toetsen, welke wordt verwerkt in de providermonitor, waaruit de ‘beste provider’ komt bovendrijven
  • Het invullen van de vragenlijst duurt over het algemeen niet langer dan 6 minuten

Doe je mee?
Wil je meedoen? Meld je dan aan bij het consumentenbond Internetpanel

Je ontvangt een e-mail, waarin je wordt uitgenodigd een profiel aan te maken als panellid. Als je dit hebt gedaan, dan kan je onder Profiel je basis profiel invullen (Er staat wellicht completed, maar deze dient nog aangevuld te worden om mee te doen). Na enkele vragen wordt er gevraagd aan welke continue onderzoeken je wilt meewerken. Kies hier voor ‘Providermonitor’ en rond de vragenlijst af.

Alvast bedankt voor je steun!

Update: Ben je al lid van de consumentenbond, dan kan je niet inloggen je reguliere inlog. Om mee te doen als online panellid is een apart account nodig.