Naar de inhoud Naar het menu

Tickethons bij Freedom: tijdelijke oplossing voor grote drukte bij onze helpdesk

nieuws/pizza-2.jpg

Drukte door groei
Het gaat goed met Freedom, heel goed zelfs, we groeien hard. De ontsluiting van steeds meer glasvezels operators maakt het voor steeds meer mensen mogelijk om internet via Freedom af te nemen. We zijn een jong bedrijf en werken met 25 mensen (waarvan 7 op support) keihard aan een succesvol Freedom en een open en vrij internet. De grote drukte leidt helaas soms wel tot langere reactietijden op e-mail dan we zouden willen en daar hebben onze klanten last van - en wij dus ook.

Hoe werken we bij support?
Bij binnenkomst worden de vragen verdeeld. Eenvoudige vragen worden zo snel mogelijk beantwoord en internetstoringen worden natuurlijk ook snel opgepakt. Alle vragen die daar tussenin vallen, krijgen wat later een antwoord van ons. Daarvoor onze excuses. 

Tickethon
De komende weken organiseren we enkele 'tickethons' om de achterstand weg te werken. We gaan dan met alle medewerkers aan de slag en werken, onder het genot van een klamme pizza, door tot in de kleine uurtjes.
In de tussentijd werken we aan structurele oplossingen.

Wat kan jij doen?

  • Heeft het haast? Bel ons dan op 088-0115666 zo kunnen we het snelst helpen
  • Mis je e-mail, check dan even je spam folder. Aan goed functionerende spamfilters wordt gewerkt
  • Is je vraag algemeen, of denk je dat ie vaak gesteld wordt? Kijk dan ook eens op onze helpdeskpagina’s of op de Freedom Community 
  • Heb nog extra informatie of is het probleem al opgelost? Stuur dan geen nieuwe e-mail maar reageer op de bestaande communicatie. Zo komen de mailtjes goed bij elkaar in ons systeem en dat scheelt weer werk!
  • Natuurlijk kan je gewoon blijven mailen, maar we vragen wel om een beetje geduld.