Naar de inhoud Naar het menu

Tickethons tegen achterstanden & word jij onze nieuwe collega?

nieuws/220927-tickethons.png

Het gaat goed met Freedom, we groeien hard. Dat betekent dus ook dat het aantal klanten dat vragen aan ons stelt groeit. De grote drukte leidt helaas tot langere reactietijden op e-mail dan we zouden willen en daar hebben onze klanten last van - en wij dus ook. We organiseren daarom weer nieuwe tickethons en zoeken versterking voor de afdeling klantenservice

Nieuwe collega
Het team van de klantenservice groeit dankzij de komst van een nieuwe collega begin zomer en een nieuwe collega die volgende week start. Maar het aantal klantenservice medewerkers groeit relatief minder hard dan het aantal vragen dat we dagelijks ontvangen van klanten. We zijn daarom nog steeds op zoek naar een nieuwe collega die deze afdeling komt versterken. Bekijk dus vooral de vacature en deel deze met mensen voor wie je denkt dat dit een interessante rol kan zijn.

Tickethons
De afgelopen weken en ook deze week organiseren we enkele 'tickethons' om de achterstand weg te werken. We gaan dan met zoveel mogelijk medewerkers aan de slag en werken, onder het genot van een klamme pizza, door tot in de kleine uurtjes.

In de tussentijd werken we naast het zoeken van versterking, ook aan andere structurele oplossingen. Zo zijn onlangs de indeling en inhoud van de helpdeskpagina’s flink op de schop genomen voor een betere vindbaarheid en meer duidelijkheid. Neem zelf een kijkje. 

Hoe behandelen we tickets? 
We snappen dat het voor jullie soms frustrerend is om lang te wachten op een vraag die je hebt gesteld. Vandaar dat we je graag wat meer toelichting geven over de manier waarop we werken op de support.

Bij binnenkomst van e-mails worden de vragen verdeeld. Internetstoringen worden direct opgepakt en eenvoudige vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Alle vragen die daar tussenin vallen, krijgen wat later een antwoord van ons. Daarvoor onze excuses. We doen echter ons best alle vragen zo goed mogelijk te behandelen, zodat iedereen een antwoord krijgt waar hij of zij wat mee kan. 

Wat kan jij doen?

  • Heeft het haast? Bel ons dan op 088-0115666. Zo kunnen we je het snelst helpen. 
  • Heb je minder haast en wil je ons graag mailen, stuur ons dan samen met je vraag direct een aantal gegevens ter verificatie. Op die manier kunnen we jouw account er gelijk bijpakken om je te helpen. 
  • Mis je een e-mail, check dan ook even je spamfolder. 
  • Is je vraag algemeen of denk je dat hij vaak gesteld wordt? Kijk dan ook eens op onze vernieuwde helpdeskpagina’s of op de Freedom Community 
  • Heb je nog extra informatie of is het probleem al opgelost? Stuur dan geen nieuwe e-mail maar reageer op de bestaande mailtjes met het bestaande ticketnummer. Zo komen de mailtjes goed bij elkaar in ons systeem en dat scheelt weer werk!
  • Natuurlijk kan je gewoon blijven mailen, maar we vragen je wel om een beetje geduld.